Kako na naslovnico IKEA kataloga?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Promocijska akcija švedskega pohištvenega giganta

28. 08. 2011



Najboljše stvari so vedno enostavne - in pri avstrijski IKEA so promocijo novega kataloga 2012 zastavili kar se da enostavno, a učinkovito. Na naslovnici debelega šopa tiskanih idej za polepšanje vašega doma in hujšanje denarnice, ni kdorkoli - na naslovnici novega kataloga si lahko ti!

Doma prenavljamo otroške sobe in posledično je IKEA naš najboljši sosed, saj po malem že celo poletje obiskujemo švedske "ambasade" v Italiji in Avstriji. Toda ta vikend smo domov, poleg novih škatel, prinesli še nov katalog. A ta ima posebno naslovnico - na njej je naša družina.

Ob vhodu v trgovino je k nam pristopila prijazna hostesa in nas povprašala ali bi se slikali za naslovnico novega kataloga. Po začudenem pogledu nam je hitro razložila, da gre za unikaten katalog, ki bo narejen samo za nas. Zakaj pa ne, poizkusimo. Vse skupaj je bilo končano v dobri minuti, (p)oseben katalog pa nas je čakal ob koncu nakupovalne seanse. Fletno.

fotografija kataloga pred kavčem iz foto studia

Na prvi pogled prijazna gesta. A akcija, sploh ni tako nedolžna kot izgleda na prvi pogled. Tukaj se sproži najmočnejša promocija - od ust do ust. Seveda bomo o dogodku povedali vsem svojim prijateljem in jim ponosno pokazali samo naš IKEA katalog. In ne samo v realnem, tudi v virtualnem življenju. Fotografija je namreč objavljena tudi na www.ikea.at, (na kar smo bili prijazno opozorjeni pred fotografiranjem in celo podpišemo dokument, da se strinjamo z objavo). Iz spletne strani pa jo lahko delimo naprej našim Facebook prijateljem in zasledovalcem na Twitterju.

Akcija teče v vseh sedmih avstrijskih trgovinah IKEA in kolikor sem uspel na hitro izračunati, dnevno posnamejo približno 1200 naslovnic, na njej pa sta običajno vsaj dva odrasla. Če samo eden od njiju sliko deli naprej preko Facebooka in ob predpostavki, da ima običajni uporabnik 130 FB prijateljev, je doseg te akcije tednu dni, kolikor bo trajala akcija "covershootinga", nekaj čez 1.000.000 ljudi! Občutek imam, da bo takšna promocija tudi pri nas kmalu dobila posnemovalce.

Če želite si lahko virtualen katalog ogledate na tej  povezavi, jaz pa grem naprej sestavljat te švedske lego kocke za odrasle.

unikaten in običajni IKEA katalog 2012



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)



Sorodni prispevki:






1

1