Čas na družabnih omrežjih teče še hitreje kot na tradicionalnem spletu
30. 05. 2011
Ne štejem več vprašanj tipa; ali bo Facebook obstal, se splača iti nanj, smo slišali da propada, ali ga je res kupil ta in ta,...
Nehvaležno je napovedovati dogajanje na družabnih omrežjih. Facebook je ta trenutek daleč spredaj in ostali ga gledajo v hrbet. Zaenkrat ni videti dostojnega tekmeca, ki bi ga vrgel s prestola. Mark Zuckerberg je uspel pobrati najboljše od vseh nišnih omrežij in narediti univerzalnega, ki združuje glavne lastnosti ostalih. Kot neke vrste švicarski nož družabnih medijev. Z njim lahko objavljamo slike (za kar je drugače najbolj poklican Flickr ), pišemo statuse tipa "o čem razmišljaš", kar je drugače domena Twitterja, nalagamo video posnetke (po čemer je znan YouTube), za shrambo podatkov, predvsem poslovnih se najbolje odreže LinkedIn in tako naprej.
Facebook lahko propade, nič ni večno. To je jasno. Toda v enem letu se lahko vse obrne na glavo. Tako kot je včasih svetu "social media" vladal MySpace preden se je na horizontu pojavil FB. Dnevno se kot gobe po dežju pojavljajo nove družabne mreže, gradijo nove platforme. A večinoma bazirajo na ožjih teritorijih in nimajo tako širokega opusa kot Facebook, ki ima trenutno že 700 milijonov (vir: Socialbakers) uporabnikov. Postavlja se vprašanje koliko potencialnih uporabnikov sploh še lahko pridobi.
No, nekaj je gotovo - tudi če FB propade, Zuckerberg potegne napačno poslovno potezo, se zgodi sovražni prevzem, ga prevara punca in gre lastnoročno ugasnit vse strežnike - samo bistvo nove komunikacije, dvosmernega dialoga je tukaj. Da ostane. Kakorkoli se bo že imenovalo.
Priporočam odličen animirani video, ki na duhovit način pokaže kakšna so razmerja med družabnimi omrežji
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si