Hopsi

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kjer se začne pivo

21. 06. 2013



Današnje analize sem se lotil s pravim pripomočkom - v hladilnik sem si šel po ledeno mrzlo pivo. In črke so takoj stekle ;) Kako pa gre pridelovalcem hmelja, zlatega pridelka, ki naredi tisto čarovnijo na katero je nor ves moški svet?

Zanimivo je spremljati komunikacijo strani, ki nima končnih kupcev med fizičnimi osebami ampak je njihov posel B2B. Najprej sem pomislil, da Facebook morda sploh ni prava platforma, a sem si po pregledu časovnice hitro premislil. Konec koncev so tudi lastniki malih pivovarn, ki so verjetno glavni odjemalci njihovega pridelka na Facebooku. Potrebno je samo pridi do njih in narediti pravi vtis. Pa jim je uspelo?

Link: www.facebook.com/Hopsifarm

Timeline: komunikacija poteka izključno v angleščini, kar je razumljivo in povsem logična izbira. Tujina je pač glavni trg. Fantastične slike plantaže hmelja, video klipi traktorskih akcij, povezave na zanimive spletne zapise, enostano začutiš utrip farme. Jaz sem navdušen. Morda malo manj nad premajhno frekvenco objav, a vsebina štima.

Ocena:

Interakcije: glede na majhno začetno bazo in redkost objav je odziv uporabnikov odličen. Faktor "talking about" nam pravi, da je bila v zadnjem tednu aktivna kar tretjina uporabnikov. Bravo. Če so vsebine na mestu, so pravilno lansirane feedback ne izostane.

Ocena:

Uporabniki: teh ni ravno veliko, a bolj pomembno je kdo so? So oni lahko vaši bodoči poslovni partnerji. Kolikor mi vpogled dovolijo insighti vidim, da je večina privržencev iz Slovenije. A verjetno je vaš glavni cilj tujina. Kako priti do njih? Imate dve možnosti - gverilo ali plačane oglase, ki so targetirani na tujino. S prvo opcijo je kar veliko dela (sodelovanje na tematskih straneh, sledenje in komuniciranje z opinion makerji v vaši branži, viralne akcije), pri drugi varianti pa je poleg budgeta lahko težava tudi targetiranje. Jaz bi kombiniral oboje.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: pogrešam logotip (seveda če ga imate) na profilni sliki. Poznavalci verjetno takoj prepoznajo kaj je na profilki, sam ki sem ljubitelj zlate tekočine zgolj v končni inačici pa sem bil najprej nekoliko zbegan. Naslovna slika je odlična, posebnih zavihkov pa ni. Pa bi bil morda kakšen dobrodošel - dovolj bi bil že zavihek z osnovnimi podatki o vaši dejavnosti, lokaciji, priznanji in seveda kontaktom.

Ocena:

Splošni vtis: čestitke na dosedanjem delu, sedaj je potrebno glas o vas samo razširiti do pravih ušes. Jaz bi na vašem mestu skočil še na LinkedIn in Twitter, morda tudi Instagram in Pinterest nista napačni izbiri. Se pa z veseljem povabim na kozarec hladnega. Mojega sem ob pisanju te analize ravnokar izpraznil. Natakar, še eno rundo prosim ;)

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1