Sedaj dogajanje na zidu dogodka lahko spremljajo uporabniki, ki so potrdili prihod
11. 04. 2012
Eventi na Facebook ostajajo že nekaj let skoraj nespremenjena kategorija. Glede na pestro dogajanje in menjave funkcionalnosti skupin, strani in zasebnih profilov je ta kategorija že skoraj Facebook dinozaver. A nekaj malega se vseeno premika.
Največja napaka dogodka je bila njegova zaprtost in slaba viralnost. Edina prednost je bila možnost pošiljanja vabil med zasebnimi uporabniki (žal ne med FB fani). Objava novih vsebin na zidu dogodka je ostala na zidu dogodka in se ni izpisovala na newstreamu tistih, ki so potrdili udeležbo na dogodku. No, stvari se vseeno premikajo tudi pri tej kategoriji profilov.
Sedaj se vse objave izpišejo na newsfeedu potrjenih na dogodku, uporabniki so celo obveščeni o novosti preko notificationov. Hura!
A ima novica tudi svojo temno plat. Sistem obveščanja velja samo, če dogodek naredi zasebni profil, ne stran. V tem primeru je žal vse po starem :P Torej namig -> tudi če organizirate kakšen poslovni dogodek, ga kreirajte z zasebnim profilom. Morda koga od zaposlenih v vašem podjetju.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si