Včeraj Google, danes Facebook
22. 04. 2015
Ko nekateri nismo še dobro dojeli nov Googlov algoritem iskanja na mobilnikih je tu že nova sprememba. Danes je Facebook spremenil algoritem prikaza vsebin na newsfeedih uporabnikov. Kaj to pomeni za poslovne FB strani?
Dejstvo je, da ima 800.000 Slovencev kolikor jih uporablja Facebook veliko za povedati/pokazati. Če dodamo še vse poslovne FB strani, ki nagovarjajo svoje fane dobimo eno ogromno mravljišče, ki bi brez pravil igre - algoritma, ki določa komu kaj prikazati postalo popolnoma neprebavljivo omrežje.
A ta algoritem spet doživlja prenovo. Kaj so nam Zuck in družba pripravili tokrat? Na uradnem blogu so poudarili 3 ključne spremembe.
-
vsi FB uporabniki, ki imajo premalo vsebin na newsfeedu (je to sploh mogoče?) boste doživeli ekstra porcijo novih objav. Facebook je namreč nekatere vsebine, za katere je do sedaj sklepal, da so identične združeval v skupne objave. Tega združevanja bo sedaj manj. Za FB poslovne strani je to dober znak. Tako bomo morda prispeli na zaslon uporabnika do katerega do sedaj nismo prišli, saj bo uporabnik dobil novo pošiljko vsebin. In upamo, da bo v ekstra pošiljki tudi kaj našega. ;)
-
vsi FB uporabniki, ki imajo veliko povezav in prijateljev, imajo povšečkanih veliko FB strani so do sedaj težko našli objave, slike, video klipe, delitve povezav prijateljev s katerimi so tesno povezani (to pomeni, da med njimi teče redna interakcija). Nov algoritem bo poskrbel, da bodo na vrhu news feeda res objave tistih, ki nas res zanimajo. Kaj to pomeni za FB strani? Če imamo dobre vsebine, se naši fani odzivajo na objave (komentirajo, klikajo, všečkajo, delijo) bo FB algoritem sklepal, da so našim fanom vsebine dotične strani zanimive in jih bo uvrščal na vrh uporabnikovega novičarskega toka, ko bomo objavili kaj novega
- Zadnja sprememba je zmanjšanje prikaza objav, ki so jih všečkali in komentirali uporabnikovi prijatelji. Slednje zna biti slaba novica za viralnost objav na vaših FB straneh. Do sedaj je visoka stopnja interakcij fanov na objavo le tej vzdignila prioriteto in jo lansirala na vrh uporabnikovega prikaza novic, tako da so vsebino videli tudi prijatelji fanov. Tega bo sedaj občutno manj.
Če potegnemo pod črto, dva plusa in en minus. Vsaj v teoriji. Kako pa bo nov algoritem vplival na doseg vaših vsebin na FB straneh pa bo kot vedno pokazal samo čas.
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si