Računalničarji na največjem omrežju
26. 10. 2012
Mnogi enačijo računalničarje in družabna omrežja. Pa ne gre ravno za isto stvar. Res sodobne mreže poganjajo veliki strežniki, res pridejo do nas preko interneta, res jih uporabljamo na računalnikih. A tu se povezava tudi zaključi.
Omrežja obstajajo že od pradavnine, ko o računalnikih ni bilo ne duha ne sluha, ta princip komunikacije med ljudmi pa se je sedaj samo prenesel na nove, digitalne platforme. In danes je na tapeti računalniško podjetje EVplus, ki poizkuša preko omrežij razširiti svoj krog strank in ostati v stiku z obstoječimi klienti. Preverimo kako jim gre?
Link: www.facebook.com/EVplus.racunalnistvo
Timeline: na časovnici najdemo pestro vsebino, od nagradnih iger (ki se jim bom podrobneje posvetil v nadaljevanju), komičnih zgodb iz sveta računalništva, redne so fotografije umazanije, ki se nabere v računalnikih pred čiščenjem, občasno se pojavi tudi kakšna prodajna vsebina ter pohvalno, veliko vsebin iz zaodrja. Če skrajšam; na strani se dogaja ;)
Ocena:
Interakcije: po pričakovanjih, na prodajne poste z oglasi jih skoraj ni. Ko pa se pojavi slika pisarne kjer se išče prostor za novo rožo pa se debata takoj razvname ;) Trenutno faktor "talking about" kaže, da je aktivnih več kot 10% celotnega avditorija, kar je zavidljiv rezultat.
Ocena:
Uporabniki: stran je relativno mlada, postavljena je bila na začetku poletja. Številka 715 uporabnikov ni ravno rekordna, a bolj pomembno je kakšen je feedback na blagajni. Če bi vseh 715 uporabnikov pustilo kakšen € na pultu to ne bi bilo slabo, kajne ;) In tu večina adminov naleti na ovire - kako večino uporabnikov pripeljati tudi do dejanskega nakupa. Za zvečanje števila uporabnikov priporočam izdelavo dobro zastavljene viralne aplikacije - nagradne igre. Organski prirastek uporabnikov je sicer najbolj kvaliteten, a tudi najbolj počasen.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: najprej sem bil prepričan, da se mi naslovna slika ni naložila v celoti, tako da sem besno udaril po F5. No, šele nato sem videl da vam enostavno nekaj manjka ;) Ne gre za alarmantno napako, a vseeno morda naslovna slika ne da najboljšega mnenja o vas. Zavihkov je kar nekaj, a dvomim da katerikoli od njih (storitve, akcije, klinika) dela dobre rezultate. Zelo malo ljudi se vrača nazaj na vašo FB stran, večinoma komunicirajo z vami na lastnem newsfeedu, zato bi jaz večinski poudarek dal prav na vsebine.
Ocena:
Splošni vtis: bodite pazljivi pri izvedbi nagradnih iger na časovnici. Nagrajevanje aktivnosti uporabnikov v komentarjih, delitvah, všečkih je prepovedano in hitro se bo našel nekdo, ki vas bo prijavil. Škoda, da bi vam cela stran padla zaradi takšnih malenkosti. Ste na dobri poti, pogrešam predvsem predstavitev ekipe, kdo so sploh ti mojstri za računalnike, s kom se tipkam na drugi strani, so vredni zaupanja in mojega denarja? Saj veste, ljudje se raje družimo z ljudmi kot logotipi ;)
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si