Tudi Eventim Si se je leta 2009 odločil, da prične uporabljati družabni platformi Facebook in Twitter
06. 03. 2011
Tudi Eventim Si se je leta 2009 odločil, da prične uporabljati družbena medija Facebook in Twitter. Toda čas je pokazala, da Twitter zelo počasi napreduje glede števila uporabnikov. V nasprotju pa Facebook na naš spletni portal www.eventim.si pripelje veliko število obiskovalcev (Na top vir obiska spletne strani se uvršča na tretje mesto). Kljub visoki stopnja odboja, cca 40% je stopnja konverzije 0,95%, kar je še vedno dober rezultat glede na to, da Facebook ni prodajni kanal.
Matej nam je pomagal na začetku, tako z vsebinske kot tehnične plati komunikacije. Danes se lahko pohvalimo že z preko 10.000 sledilci.
V času delovanja naše Facebook strani pa smo tudi spoznali slabo plat FB oz smo morali preživeti in sprejeti kritike, ki so bile vidne vsakemu uporabniku FB. Res, da je imela objava rekordno število interakcij, toda žal so te bile večinoma negativne. V tem primeru smo upoštevali Matejevo navodilo, da je potrebno hitro odreagirati , ko se ti na zid vsuje veliko število kritik. S časoma so se stvari umirile in z vsakim dnem se trudimo, da bi imeli zadovoljne uporabnike, ker oni so tisti, ki nam dajejo direktni feedback in to je velikokrat neprecenljivo.
Janja Vretič, Eventim marketing in novi mediji
Na podstrani pričevanja so zbrane nekatere od naših referenc. Več jih najdete na FB strani Kako uspeti na Facebooku. Če pa tudi vi razmišljate o nastopu na enem od družabnih omrežjih me kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja , izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si