Energija wellness center

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Na Facebook lahko tudi uživamo

26. 04. 2013



Bistvo uspešne Facebook komunikacije je čim bolj verodostojen prenos analognega sveta na spletno platformo. Če smo iskreni in s srcem predani zgodbi, ki jo ustvarjamo na Facebooku se to enostavno čuti. In nagradi z odzivom uporabnikov. Najprej zgolj na spletu, nato tudi v blagajni.

Energija wellness center - Center pozitivne energije in dobrega počutja je kot svojo misijo na FB strani zapisal: Današnji hitri tempo življenja, delo in stres vas velikokrat pripeljejo na sam rob vašega dobrega počutja. Ker pa je sreča in pozitivna energija tisto, kar vas poganja naprej v življenju, da izpolnjujete svoje sanje in celje, karkoli ti že so, smo si mi zadali poslanstvo, da vas z dinamičnostjo in raznolikostjo naše ponudbe spomnimo kako posrbeti za potrebe vašega telesa, uma in duha. Zdrav duh v zdravem telesu torej!

In kako svojo poslanstvo izpolnjujejo na Facebooku?

Link: www.facebook.com/pages/Energija-wellness-center/185253211599524?id=185253211599524

Timeline: FB časovnica je polna objav iz različnih smeri, od motivatorjev v obliki modrih misli, vabil na predavanja, privlačnih fotografij, povezav do zanimivih člankov na spletnih straneh. Hiter prelet vsebin pokaže simpatičen preplet zgodb iz različnih koncev. A vedno smo lahko še boljši. Kje in kako? V nadaljevanju.

Ocena:

Interakcije: po pričakovanju nekoliko nižje pri posredovanju linkov in dogodkov, višje pri motivatorjih. Glede na teoretično nizek doseg po številu uporabnikov je stopnja odzivnosti uporabnikov relativno velika. To je znak, da delate dobro. A je še nekaj trikov, ki bi vas lahko vzdignilo še višje.

Ocena:

Uporabniki: 304 v dobrem letu in pol je daleč od rekordov, dvomim da je ta številka tudi dovolj velika, da bi uspela želena konverzija med Facebookom in dejanskim povečanje obiska wellness centra. Kritično maso bi bilo potrebno vzdigniti.  Bodisi s kakšnimi sladkorčki v obliki popustov, pridobivanja mailing baze, viralne nagradne igre, promocije Facebook strani na drugih platformah, FB adsov ... načinov je veliko. Organska rast uporabnikov je sicer najbolj kvalitetna, a verjetno prepočasna.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: zgolj standardni zavihki ter klasični profilna in naslovna slika. Kaj če bi naredili zavihek za prijavo na mailing listo, zavihek kjer bi bila gnezdena vaša spletna stran, morda fotogalerija vašega centra, zavihek z video posnetki izjav vaših zadovoljnih strank ... idej je veliko in izvedba je lahko enostavna. Če je volja seveda ;)

Ocena:

Splošna ocena: Vsebine, ki jih komunicirate so zelo primerne za družabna omrežja, a premalo izkoriščate potencial, ki vam je na voljo. Nekaj več inovativnosti, pa ste na konju. Aja, pa URL si poenostavite v kaj bolj kratkega, potreben je le en klik.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1