Še eden ali drugačen?
25. 01. 2013
Na spletu se tare ponudnikov skupinskih nakupov. Ko sem na hitro lotil štetja sem jih naštel preko dvajset. Samo v Sloveniji. In ne, nisem uporabnik njihovih storitev. Še ;) Kako loviti v morju, kjer poleg vas meče mreže še cela flota ribiških bark?
Boonka je toliko več kot stran s kuponi. Je personaliziran portal, ki ponuja akcijske ponudbe proizvodov in storitev na pametni način. Vsaj tako imajo zapisano v info "predalčku" njihove Facebook strani. Koliko pa so se uspeli specializirati in osvojiti Facebook?
Link: www.facebook.com/boonka.si
Timeline: pričakovano je večina objav namenjena promoviranju popustov, nekaj malega pa je tudi vremenskih objav (duhoviti komentarji, smešne slike, podpora našim športnikom) ki običajno zabeležijo največ interakcij. Tako komunicira večina strani, ne samo ponudniki popustov. Kakšne izvirnosti tu ni zaznati. Ziheraško.
Ocena:
Interakcije: Ker je verjetno najbolj zaželjen odziv klik na link, ki pelje na spletno stran konkretne ponudbe bi bilo verjetno smotrno uporabiti kakšno referral kodo ali vsaj bit.ly link, da bi vedeli koliko ljudi dejansko poklika povezave objavljene na FB. Podpiram pa posrečen mix med objavami slik popustov z dodanimi linki in objavami linka neposredno. Slike sicer požanjejo več interakcij na Facebooku, a običajno uporabniki potem ne kliknejo na povezavo. Pri neposredni objavi linka pa je ravno obratno.
Ocena:
Uporabniki: 1483 uporabnikov za dobro leto staro stran ni ravno presežek. S tako majhno bazo sledilcev boste le stežka dosegli cilj - čim večji doseg potencialnih uporabnikov vaših popustov. Sploh, ker v vaši branži vlada tako velika in agresivna konkurenca.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: Posebnih zavihkov ni, naslovna slika je izzivalna in drugačna. Upam, da ste preučili vašo ciljno publiko in da jim je všeč. Lahko namreč uporabnika tudi odvrne. Sam sem na meji ali gre zaupati ponudniku, ki ima na naslovni fotografiji sliko dekleta s spuščenimi hlačkami na straniščni školjki ;) Za hitro gradnjo baze uporabnikov Facebook fanov in e-naslovov priporočam lansiranje kakšne animacijske nagradne igre.
Ocena:
Splošni vtis: stran me je pustila hladnega. Če ste postavim v vlogo potencialne stranke pogrešam razlog zakaj naj vam sledim, zaradi česa ste drugačni od drugih, kaj je tisto kar ne dobim drugje. Facebook komunikacija ni nekaj za zraven, ko ima admin ravno 5 minut prostega časa. Če hočete imeti prave rezultate se bo potrebno dela lotiti na polno.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si