Infografika, ki nazorno pokaže, da prevečkrat brcamo v temo
18. 04. 2012
Kar nekaj razočarnih zgodb poznam, kjer so podjetja obupala nad Facebookom. A krivca so vedno iskali v platformi, ne v svojem delu.
Pustimo ob strani pregovorno prelaganje odgovornosti na druge in si raje v spodnji infografiki poglejmo kje ga biksamo. Katera forma ima največji odziv pri naših uporabnikih? Objava slike, statusa, video posnetka ali zunanje povezave? Seveda, pod predpostavko, da je vsebina primerna. Da je ustrezna slika, kratek video klip, udaren tekst, ki poziva k dejanju. Skratka, katera tehnika objavljanja prinaša najboljše rezultate, če je vsebina takšna kot se pričakuje od strani.
Po raziskavi podjetja Pandemic Labs, ki je narejena na vzorcu 300 FB straneh, 150.000 postov in 700 milijonov fanov so objave fotografij kar petkrat bolj popularne kot linki na zunanje strani. Prav fotografije so tiste, ki so najbolj odzivne. Po mojih izkušnjah pa se najbolje obnese kombinacija ene fotografije in teksta, ki informira in/ali kliče k dejanju.
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si