Ali moje podjetje mora biti na Facebooku?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Ni nujno, a tam so že skoraj vsi - le vas ni

23. 02. 2012



Skoraj vsak dan dobivam zgornje vprašanje. In zdaj razmišljam, da bi si spodnjo infografiko kar natisnil na velik list papirja in ga namesto vedno ene in iste razlage pokazal nejevernim Tomažem.

Drugo najbolj pogosto vprašanje je ali bo Facebook obstal ali propadel? Seveda nič ni večnega na tem svetu, nekateri so mnenja da je FB šele na začetku svoje uspešne zgodbe, drugi mu že nekaj let napovedujejo hiter konec. A nekaj je zdaj že jasno - sam princip družabnih omrežij je tukaj da ostane. Za vedno.

Spodnja infografika, ki so jo naredili pri Wixu prikazuje kako zelo je splet vpleten v naše vsakdanje življenje. Več kot tretjina svetovne populacije je na internetu, kar mu daje večji doseg kot katerikoli drugi oglaševalski kanal. Sam nastop na družabnih omrežjih je še vedno najlažji in najcenejši, glede na cene ostalih marketinških platform. Več kot polovica uporabnikov Facebooka, Twitterja, YouTuba,... sledi tudi blagovnim znamkam - morda namesto vaše sledijo konkurenci?! Ste dobri v vašem poslu? Potem vas res nima kaj skrbeti - dober glas o vas se bo najhitreje razširil prav skozi mrežo digitalnih prijateljstev.



Follow Me on Pinterest

Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Ne zamudite naslednjega seminarja Face it - Uporabniki Facebooka so lahko vaši kupci, ki bo jeseni v Ljubljani. Da vam ne uide termin vam priporočam, da se naročite na redni mailing zgoraj desno. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)