Družabna omrežja so tukaj - pripravite se na soočenje z novimi platformami
01. 06. 2012
Iz nekoč oglaševalske gverile so družabna omrežja postala del vsakega marketinškega budgeta. Teorije je zunaj ogromno - toda kakšno je dejansko stanje, kakšni so tisti zmagovalni triki, ki delajo razliko med biti na Facebooku in uspeti na Facebooku? 21. junija vas na seminarju Face it čaka 100 preizkušenih zmagovalnih nasvetov, ki povzročajo spremembe.
Vsa moja dosedanja predavanja so vključevala konkretno porcijo teorije o družabnih omrežjih. Zakaj? Ker so bila za večino udeležencev to neznana obzorja. Face it bo drugačen, takoj bomo začeli na polno - 100 uspešnih načinov kako v praksi izkoristiti Facebook, YouTube, Twitter in Pinterest. Nekaj malega tujih primerov in veliko domačih zmagovalnih zgodb.
- v katerih terminih so bile objave novih vsebin najbolj odzivne?
- kako so bile zasnovane viralne nagradne igre, ki so pripeljale kvalitetne uporabnike?
- po kakšnih pravilih so bile napisane odzivne objave, ki kot svetilnik izstopajo med ostalimi objavami?
- katera objava je najbolj pritegnila pozornost - slika, besedilo, video ali link?
- kaj vsebuje video, da je postal viralen in se števec ogledov nikoli ne ustavi?
- kako so Twitter za poslovno komunikacijo izkoristile blagovne znamke in s kakšnimi vsebinami pritegnejo sledilce?
- 20.000 novih fanov v samo 4 dneh - kaj se je dogajalo?
- primer FB oglasov - pravilno oblikovanih in targetiranih, z minimalno ceno na klik
- primeri uspešnih navzkrižnih promocij med offline in online mediji
- kako so videti pravilno zapisani odzivi na negativne komentarje?
To je le 10% celotnega predavanja, ki bo podkrepljeno s praktičnimi primeri. Med tremi urami intenzivnega dela boste lahko vse nasvete takoj preizkusili, zato priporočam, da imate s seboj prenosnike (za brezplačen wifi bo poskrbljeno). Na koncu sledi okrogla miza z največjimi mojstri našega poklica - najboljšimi community managerji v deželi.
Miha je glavni "krivec" za uspešen Facebook nastop Radia 1, na vesti ima tudi njihovo spletno stran, ki kar poka od viralnih vsebin. Peter skrbi za "tavelike" ribe pri največji oglaševalski agenciji Renderspace. Njihovih uspešnih primerov sploh ne bom našteval, sem preveč ljubosumen nanje ;) Davorin ima na vesti digitalno zgodbo pri založniškem podjetju AdriaMedia. Verjetno bo dovolj, če zapišem samo eno besedo, ki zabava predvsem nas moške - Playboy. Krištofovo delo spremljam že nekaj časa in sem navdušen - informativna oddaja Svet na Kanalu A je dobila z nastopom na družabnih omrežjih čisto novo dimenzijo. In pozor, sploh nimajo svoje spletne strani. Bravo! Na koncu naj omenim še našega Blaža, fanta s katerim se lahko pogovarjate na mnogih FB straneh. Pa tega sploh niste vedeli ;)
Okrogli mizi bo sledila odprta debata za vse. Skupaj bomo zagotovo našli odgovor na še tako nerešljivo vprašanje. Že od jutra bo v predavalnici tekel tudi twitter zid, tako da boste lahko vprašanja zastavljali tudi preko twitterja.
Še nasvet - izkoristite možnost zgodnje prijave, ki vam prinaša nižjo kotizacijo. In se vidimo 21. junija na Brezovici pri Ljubljani. Brezplačna parkirna mesta so zagotovljena. Pa kavica in prigrizek tudi ;)
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si