Dolgo smo čakali, a je bilo vredno čakanja.
23. 09. 2014
Kako uspešen je vaš FB oglas, koliko budgeta je še ostalo, koliko klikov smo dobili danes, ali se všečki na strani vzdigujejo, je potrebno zvišati bid, katera verzija oglasa se najbolj obnese? Včasih smo za potešitev radovednosti potrebovali računalnik, od včeraj je dovolj pametni telefon.
Facebook je novo funkcijo napovedal že v prvi polovici poletja, vsi skrbniki FB strani, ki imamo odprt oglaševalski račun pa naj bi funkcionalnost dobili do konca poletja. In ravno včeraj, na zadnji poletni dan me je telefon prijetno presenetil. Končno smo dobili mobilno verzijo "Ads Managerja".
Seveda je bilo potrebno takoj preveriti kako se obnesejo aktualni oglasi. Ads manager je dostopen preko vašega zasebnega profila, skoraj neposredno pod vašo profilno sliko.
Brskate lahko med vašimi aktivnimi in preteklimi oglasnimi kampanjami. Vse skupaj je prikazano dosti bolj jasno in enostavno kot pri desktop inačici Ads Managerja. Predvsem pa se statistike prikazujejo hitreje kot na računalniku.
Najbolj fino je, ker lahko tudi popravljamo media plan, trajanje in budget kampanje.
Novega oglasa ne moremo kreirati, prav tako ne moremo editirati obstoječega. A morda je to še bolje - kreativa se mora vseeno narediti v miru pred računalniškim zaslonom, ne v avtu, medtem ko čakate na zeleno luč na semaforji. Oglaševanje je vseeno preresna stvar, da bi jo naredili tako mimogrede.
Za monitoring in manjše popravke pa je mobilni Ads Manager super rešitev. Ga že imate? In še bolj pomembno vprašanje - ga boste uporabljali?
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si