Kaj na Facebooku počno študentje?
28. 09. 2012
Verjetno je prav študentsko obdobje tisto, ki je v spominu vsakega posameznika zabeleženo kot čas najboljših zabav in občasnega učenja. Kaj pa druženje na družabnih mrežah?
Žal so spomini na moje študentsko obdobje že skoraj prazgodovina, čas ko so v deželo ravno dobro prišli Mobitelove Delte, tisti težki cegli s katerimi si lahko zabijal žeblje. Omrežja smo poznali samo v analogni obliki, običajno je bila baza šank sosednjega lokala pri fakulteti. A glede na današnje živahno dogajanje na Facebooku ravno v teh starostni skupini ima ŠOU Maribor v rokah odlično orodje za animacijo in obveščanje štajerskih študentov. Pa zna to orodje izkoristiti? Preverimo.
Link: www.facebook.com/soumaribor
Timeline: hiter pregled skozi dogajanje zadnjih tednov nam razkrije sicer čisto všečne vsebine, a kakšne izvirnosti nisem zasledil. Večinoma gre za plakatiranje dogodkov, novosti v organizaciji, nekaj je tudi zgodb iz zaodrja a za moj okus premalo. Preveč PR zgodb, premalo vpletanja uporabnikov v zgodbe.
Ocena:
Interakcije: na splošne informacije pričakovano skromne, ob zanimivih fotkah iz terena odlične. Če objavite samo plakat na časovnici, brez slehernega teksta, besedila, ki bi uporabnika angažiralo k dejanju ne pričakujte odziva. Rezultat takšne enosmerne komunikacije je tudi nizek faktor "talking about".
Ocena:
Uporabniki:1453 fanov v dveh letih. Če bi bili vsi aktivni bi bil to odličen rezultat. A ker večina baze spi je potrebno narediti nov načrt njihove aktivizacije. Več se bo dogajalo na strani, več viralnega efekta boste deležni, več novih uporabnikov bo prišlo na stran. Verjetno razpolagate z mailing listami, seznami študentov, z njimi ste v stiku. Ponudite jim piškotke in bodo prišli.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: solidno, a nobenih presežkov. Zakaj ne bi namesto naslovne slike na kateri je Štuk (če se ne motim) to menjavali vsak teden. Enkrat iz prenovljenega lokala, enkrat iz odličnega koncerta, naslednjič iz polne predavalnice. Tematik verjetno ne zmanjka tako hitro. Tako bi pridobili na novih vsebinah in dinamiki strani. Poleg starega zavihka za lampiončke nisem našel nobenih posebnih dodatnih vsebin. Morda ne bi bil napak kakšen brezplačni YouTubov zavihek, morda kakšen enostaven kviz. Pri vaših vsebinah je lahko meja samo domišljija.
Ocena:
Splošni vtis: pazite pri izvedbi prepovedanih nagradnih iger tipa "povšečkaj in deli med prijatelje" na vaši časovnici. Res je to najbolj enostavno, a ne prinaša takšnega odziva, da bi se splačalo tvegati izgubo FB strani. Morda na koncu še en namig - pri objavi fotografij na časovnici uporabite možnost poudarjanja vsebin in razširitve preko širine, saj je sedaj veliko plakatov odrezanih pri straneh.
Imate publiko, ki si jo lahko admin lahko samo želi. Manjka vam samo pravilno podajanje vsebin. Pa boste na konju.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si