Gremo v boj za modre FB zvezdice!

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Nova funkcionalnost FBja, ki lahko adminom požre živce. Oz. ali smo se zato borili ;)

13. 07. 2015



Najprej smo gradili (in plačevali) za bazo FB sledilcev našega podjetja. Potem smo bili zaradi premajhnega dosega prisiljeni spet plačevati, da naše vsebine sploh dosežejo večino sledilcev. Ampak FB nam je postavil nov izziv - če vas uporabnik ne bo označil z zvezdico boste ostali v drugi ligi, torej nekje spodaj na newsfeedu, kjer redko posije uporabnikovo sonce.

 

Kar sumljivo dolgo ni bilo nobenih novosti na poslovnih straneh. Bilo je sicer nekaj kozmetičnih popravkov, predvsem pri prikazovanju statistik, v nastavitvah so dodali nekaj novosti, malo premetali menije, ampak kakšnega večjega šoka nismo bili deležni. Do tega trenutka.

Uporabnik bo lahko sedaj določil koga si želi videti prvega, na vrhu svojega novičarskega kanala. Poleg osebnih FB prijateljev bo lahko označil tudi FB strani. In če bo vaša stran med izbrano "see first" elito ste zmagali. Če vas uporabnik ročno ne bo odkljujal z modro zvezdico pa imate problem. Vaše vsebine bodo zdrsnile nižje, med vse ostalo brenčanje v Facebookovem čebelnjaku.

Poglejte uradni FB video

Je nova funkcija dobra ali slaba novica?

Če pogledamo iz perspektive uporabnika zagotovo dobra, seveda če bo novo funkcijo sploh našel in jo znal uporabiti.Tako si bo lahko nastavil, da ne bo nobena novička o njegovih bližnjih ne bo šla mimo. Prav tako vsebine branda, ki mu je ljub in zanimiv.

Če pogledamo iz vidika podjetja, ki Facebook uporablja za poslovno komunikacijo pa odgovor ni tako enostaven. Nekaterim bo pomenila dodaten izziv, imeti tako dobre in odzivne vsebine, da jih uporabniki nočejo zamuditi, ter jih bodo zaradi tega postavili pod okrilje modre zvezde. To bo totalna zmaga! Sploh, če nam bodo "insighti" tudi prikazovali koliko fanov nas je postavilo v elitno množico modre zvezde. Drugi pa bodo zaradi funkcionalnosti "see first" dokončno vzdignili roke.

Vsi, ki uporabljate mobilnike z iOS sistemom se lahko z nastavitvami poigrate že takoj (nastavitve najdete v meniju pod "news feed preferences"), mi z Androidi pa bomo morali še malo počakati, prav tako vsi, ki bi radi novo funkionalnost nastavili v desktop verzijah Facebooka.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1