Gremo mi po svoje - na Facebooku
17. 03. 2013
Prav fino je po seriji analiz komercialnih Facebook strani pod lupo vzeti dejavnost, ki ne prodaja. Gre za mladinsko, prostovoljno, neprofitno in nevladno organizacijo - gre za tabornike!
Točneje, gre za rod Lilijski grič Pesje, gre za medvedke in čebelice, gozdovnike in gozdovnice, popotnike in popotnice. Vse druži skupni namen, da najdejo v tem pre(hitrim) vsakdanu čas za aktivno druženje z otroki in mladostniki. Nudijo jim taborniško znanje, in sicer jih pripravljajo na življenje v skladu z naravo, s tem pa povečujejo njihovo samostojnost in iznajdljivost. Jp, tudi sam sem bil tabornik, kakšnih 100 let nazaj ;) Bilo je fino, zanimivo in pristno. Dandanes, ko mulci preveč visijo pred različnimi zasloni je to res pravi pobeg pred norim tempom.
Link: www.facebook.com/RLGPesje
Timeline: Fotke fotke fotke. Stran večinoma komunicira s fotografijami. Iz zimovanj, taborov, srečanj, tekmovanj ... najdemo še vabila na dogodke in nekaj zanimivih povezav. Kar je fino, a ni dovolj. Pogrešam še kakšne dodatne vsebine, predstavitev taborniških veščin in posebnosti, kakšna zgodovinska objava o taborništvu, zanimivost, morda bolj širok spekter objav. Nekaj kar bi pritegnilo tudi tiste, ki še niso povezani z vašim rodom, pa jih zanima taborništvo.
Ocena:
Interakcije: so skromne. Delno zaradi majhne baze sledilcev komunikacije, delno zaradi enosmernega pristopa. Ker admin od uporabnika ne zahteva reakcije jo ne dobi. Stran bolj komunicira kot oglasna deska taborniškega rodu, kjer se nahajajo zadnja obvestila in slike. In na oglasno desko ljudje običajno ne dopisujejo svojih vsebin.
Ocena:
Uporabniki: trenutno je 185 privržencev, ki sledijo taborniškim zgodbam. Na prvi pogled številka ni ravno impresivna za stran ki je stara več leto. Bolj pomembno je koliko uporabnikov vidi in sodeluje pri vsebinah na strani. Najdejo se objave, ki sprožijo soliden odziv uporabnikov, a so te bolj redke. Potrebno je tudi definirati kdo je vaša ciljna publika - so to člani vašega rodu (za interno obveščanje je morda boljša izbira Facebook skupina), njihovi starši, vsi ki jih zanima taborniško življenje? Temu primerna naj bo nato tudi komunikacija.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: za profilno sliko ste izbrali grb rodu, za naslovno sliko pa "gasilsko" fotko najmlajših članov. Čisto OK, zavihkov ni, a verjetno niti niso potrebni, saj je pri vas bolj pomembno dogajanje na sami časovnici. Tu bi bilo potrebno še zakuriti pravi ogenj ;9
Ocena:
Splošna ocena: očitno je, da stran ureja nekdo ki mu je taborništvo velik del življenja. Na strani je čutiti angažiranost in zagnanost. Potrebno je samo nekoliko prilagoditi vsebine in ton komunikacije. In prišli bodo tudi rezultati. Garantirano.
P.S. Na slikah se pojavljajo večinoma otroci. Priporočam, da imate za objavo fotografij pisno privoljenje njihovih staršev. Saj običajno ni težav, a če bi nastopile je pametno imeti pri roki kakšno dovoljenje ;)
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si