Pameten je že, naj bo še lep ;)
03. 01. 2014
Novo leto, nova runda analiz. Tokrat je pod lupo čisto sveža Facebook poslovna stran, ki se ukvarja z našimi najboljšimi prijatelji - tistimi, ki jim zaupamo vse skrivnosti, ki vedo za vse naše pogovore. Tiste, ki nas spremljajo povsod in nas nikoli ne razočarajo. Razen kadar jim zmanjka življenjskega soka v bateriji ;)
Pametni mobilni telefoni so zagotovo vroča roba. Konec koncev danes že težko kupimo "neumen" telefon. In ljudje radi markiramo kar je naše - tako mobilni aparat, ki je narejen v nekaj milijonih kopijah postane samo naš, unikaten in poseben. In temu so se hitro prilagodili trgovci - kupimo lahko oblekce, ovitke, zadnjič sem videl celo nekaj podobnega nogavicam za mobilce :) Saj to je fino, a tako se oblika vašega fensi telefončka skrije za kupom plastike in gume. Pri Printboutiq pa so se odločili, da na hrbtno stran vašega aparata odtisnejo samo vaš, unikaten design. Zanimivo in mamljivo, priznam. Koliko pa so unikatni na Facebooku? Preverimo.
Povezava: www.facebook.com/printboutiq
Časovnica: je še bolj mlada, zatorej vsebine še ni veliko. A ta obeta. Duhoviti dovtipi, zanimivi designi, predlogi besedil, nekaj malega ozadja dogajanja. Na prvi pogled vse tako kot mora biti. A jaz ne bi bil jaz, če ne bi imel par predlogov za izboljšave. Več v nadaljevanju.
Ocena:
Odziv: zaradi premajne baze uporabnikov je ta še bolj mizeren, nekaj pa k slabšemu feedbacku pripomore tudi vedno bolj selektiven Facebookov algoritem prikazovanja objav na newsfeedu fanov. Za povečanje odziva sta običajno dve rešitvi, prva opcija so sponzorirane objave (ki nas lahko stanejo kar nekaj €) ali pa dobra, viralna vsebina ki je potisnjena na newsfeede uporabnikov preko močnih ambasadorjev. To so običajno uporabniki, ki imajo sami veliko sledilcev in lahko močno razširijo vaše vsebine.
Ocena:
Uporabniki: OK, zaenkrat je baza še premajhna za resno delo. Predlagam FB oglase, FB nagradno aplikacijo, kakšen močen mailing, .... variant je kar nekaj, izbiramo lahko seveda to kar nam omogoča budget. A brez avditorija bo šla naša komunikacija v prazno. Imate vsebino, potrebno jo je le še spraviti med ljudi. Zaenkrat je ocena nizka, upam da bo kmalu priložnost za višjo ;)
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: zavihkov (še) ni. Morda bi bilo zanimivo aplikacijo, ki je na spletni strani za samo oblikovanje designa telefonov preseliti tudi na FB. Fino bi prišla tudi kakšna fotogalerija predlogov za tiste, ki nimajo ideje kakšen design za telefon izbrati. Naslovnica je odlična (morda ne bi bilo napak, da dodate aktiven link pri opisu slike), prav tako profilna slika.
Ocena:
Splošni komentar: na začetku seveda ne more biti vse takoj tip top - a prej, ko boste streljali s polnimi topovi. prej bo viden efekt tudi v blagajni. Vsebine so odlične, tematika pušča ogromno možnosti za objave, telefon ima vsak. Tudi cene pimpanja niso visoke. Torej so vsi potenciali izpolnjeni - potrebno je samo (pravilno) pljuniti v roke.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si