Kako daleč bo prišla viralnost novih nominacij?
19. 02. 2014
Opozarjam, da zna spodnji tekst biti obarvan bolj čustveno kot se za nek strokovni blog spodobi. Ampak pravila si postavljamo sami, kajne?
V bistvu je prav postavljanje novih pravil krivo, da je prišlo do vsega skupaj :) Verjetno ste v prejšnjem tednu na Facebooku zasledili viralno pivsko igrico #nekandnominate - eksaj pivo in nominiraj tri prijatelje, ki morajo storiti isto. Če v 24 urah tega ne storijo so podeljevalcu nominacij dolžni zaboj piva. Štos je star in že nekaj časa kroži po Facebooku. Nekateri pravijo, da se je vse skupaj začelo pred v Avstraliji, verjetno pa se čistega izvora akcije ne da natančno raziskati.
Sam sem akcijo spremljal z mešanimi občutki. Rad imam pivo, sem celo zelo aktiven spletnega družabnega omrežja Untappd , kjer se srečujemo vsi pivoljubi tega sveta, enostavno imam rad pivo. Ampak eksati pol litra na ukaz mi je mimo, sploh če za to ne vidim nekega tehtnega razloga. Tako, da sem kar malo zakrbljeno pričakoval nominacijo. Saj načeloma mi je čisto vseeno kaj počno drugi, nekateri klipi eksanja so bili prav posrečeni, a sam sem tisto najstniško navdušenje nad vsako norčijo, ki pride v ta širni svet prerasel.
V nedeljo zvečer me je sredi večernega teka ob Kamniški Bistrici telefon opozoril na novo FB obvestilo. Ker imam na telefonu nastavljeno, da mi piskne samo kadar sem označen na sliki, komentarju ali videu se mi je kar svitalo kaj me je doletelo. Sredi laufa potegnem ven telefon in vidim nominacijo (hvala Anže). Preostanek teka je minil v tuhtanju kaj storiti? Nadaljevati pivsko verigo ali zakuhati nekaj drugega?
No, pivu se nisem odpovedal. To bi bil greh ;) Konec koncev nočem biti tisti "hinko", ki bo za kazen moral odštetiti za cel zaboj piva. A sem spremenil pravila, namesto pirovske nominacije so te postale dobrodelne. Namesto eksanja piva se je potrebno posneti med pošiljanjem sms-a Podari5 na številko 1919. Tako donirate 5 € (dve malici) za dobrodelni projekt podariMalico, ki je namenjen učencem in dijakom, ki živijo v težkih materialnih razmerah. Poglejte spodnji video, ki mi ga je uspelo posneti šele v tretje. Na srečo, ker v četrto dvomim, da bi bil sposoben še kaj dosti povedati. Guinness je počasi že zahteval svoj davek ;)
In se je začelo! Vse moje nominiranke so aktivirale svoje prijatelje. Eva Cimbola je med ostalimi nominirala tudi pevko Alyo, radijskega kolega Mitjo Urbančiča in svojo sestro Majo. Mateja Ropoša pa je aktivirala smučarja Roka Perka, očeta naroda Boruta Pahorja in glasbenika Jana Plestenjaka.
Tudi Nina Pušlar je imela odlične nominacije. V dobrodelno akcijo je potunkala raperja Zlatka, radijca Gregorja Murna in modno oblikovalko Nino Šušnjara. Fanta sta že objavila svoje video klipe in nominacije, Nino še čakamo ;)
In kolesje se je začelo vrteti. Pred nekaj trenutki je svoj video naložil celo predsednik države Borut Pahor! Naj se ne ustavi, vsak € bo šel za dobro stvar.
Update: ravnokar je video naložil tudi Zlatko, Nuša Lesar, Gregor Trebušak, DJ Umek, Alenka Bratušek #respect vsem,.... tudi tistim, ki ste ali še boste nominirani. Naj se ne ustavi, lačnih ust v slovenskih šolah je preveč!
Zapisi v kategoriji "uspešne zgodbe" so kratek opis zanimivih primerov dobre prakse na družabnih omrežjih, ki smo jih naredili v naši digitalni agenciji. Če vas zanimajo še dodatne podrobnosti nas kontaktirajte na info@to-do-online.si
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si