Čas je za penzijo

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

V četrtek 22. junija še zadnjič povem vse kar vem

16. 05. 2017



Pisalo se je leto 2008, nekje v drugi polovici poletja, ko sem klonil pritiskom radijskih kolegov in si odprl Facebook profil. Moja prva objava je živ dokaz, da se zarečenega kruha največ poje. No, ampak moram priznati, da ta kruh ni slab, ravno nasprotno. Kmalu bo deset let, odkar mi Facebook dejansko daje kruh na mizo.

Sprva kot dopolnilna dejavnost, ko sem poleg redne uredniške službe na radiu, ob strani administriral facebook strani še nekaterih drugih podjetij in dogodkov, nato pa sem leta 2009 zapustil radijske vode in se vrgel na polno, na glavo v novo morje, nov medijski ocean, ki je bil takrat praktično neraziskan. Sploh v Sloveniji sem bil med prvimi, ki so se potopili v globine Facebooka in ga začeli raziskovati tudi za poslovne potrebe.

Že na radiu smo beležili nore odzive, močno povečan obisk na radijski spletni strani, ko smo vsebine delili preko Facebooka, kmalu so se številke začele povečevati tudi pri obiskovalcih prireditev, trgovin, lokalov, kjer smo resno resno začeli s komunikacijo na Facebooku.

V začetku leta 2010 je vrag odnesel šalo, odprl sem stran Matej Špehar - Kako uspeti na Facebooku, ki je postala slovenski center za novosti tega vedno bolj popularnega omrežja. Vprašanja uporabnikov so kar deževala. Grob izračun pravi, da sem v sedmih letih odgovoril na preko 1000 vprašanj ljudi, ki so začeli uporabljati Facebook za poslovno komunikacijo, a niso našli odgovorov. Ker so se nekatera vprašanja večkrat ponovila, sem konec leta 2010 postavil še spletno stran, na kateri ravnokar berete moj zadnji blog. Tako je bilo lažje - tako meni, ker mi ni bilo potrebno odgovarjati na večinoma ista vprašanja, kot tistim, ki so iskali odgovore. Večino odgovorov je bilo vedno na voljo kar tukaj. V vseh letih sem spisal skoraj 700 zapisov.

23. novembra 2010 se je zgodil še en pomemben mejnik - prvo lastno predavanje, polna predavalnica v Domžalah. Lepi spomini in tradicija polnih predavalnic do današnjih dni.

V četrtek 22. junija 2017 je pred nami zadnje predavanje, tradicionalni Face it! Že trinajsti po vrsti. In tudi zadnji.

>>> prijavite se tukaj <<<

Zakaj zadnji? Po več kot 300 postavljenih Facebook straneh, več ko 400 poslovnih projektov pri katerih sem sodeloval, po preko 100 izobraževanjih, po neštetih objavah na Facebooku, Instagramu, Twitterju, Snapchatu, po preko 500.000 Facebook fanih, kolikor je vsota vseh uporabnikov na različnih FB straneh, je prišel trenutek slovesa.

Kar nekaj prijateljev me je, ko se je razvedelo, da zaključujem zgodbo, hitro odvleklo na pivo in radovedno pobaralo kam se odpravljam, zakaj zapuščam sceno, kaj pripravljam? Malo prekmalu je za napovedi, a zagotovo se bomo še srečali, le v nekoliko drugačni vlogi. Do konca leta je v teku še kar nekaj projektov, ki jih je potrebno zaključiti. Med njimi tudi en, ki bo zagotovo odmeval na glas in zelo dolgo. In ne, to ni Beer Bulli, čeprav priznam, da je gre pri tej nori zgodbi o obnovi klinično mrtvega kombija, za enega meni najljubših projektov.

Aja, zakaj? Enostavno je dovolj tega norega tempa, stresa, bitk s prekratkimi roki, neprespanih noči, nujnih sporočil, da mora to takoj online, spanja za volanom. Poznate moj običajen dan? Podoživite ga tukaj.

Bilo je noro desetletje, pri mnogih projektih smo orali ledino, delali neverjetne številke, mnogokrat so se zgodili primeri za v učbenike o poslovni komunikaciji na družabnih omrežjih. Star sem 44 let in čas je, da začnem pisati novo poglavje v svojem zasebnem in poslovnem življenju. Ne bi rad pri 50-ih postal živčna razvalina. Nekje na polovici življenja je verjetno čas, da le tega začneš tudi uživati.

In kaj pripravljam za zadnji Face It! Za zadnje srečanje? Kot običajno bo tudi tokrat glavnina namenjena uspešnim primerom na Facebooku, a bo tudi velik poudarek Instagram in Twitter poslovnim zgodbam. Kot ste že vajeni, bodo to tudi tokrat primeri iz lastne prakse. Uspešne in manj uspešne. V štirih urah boste izvedeli vse potrebno za uspešen štart ali konkretno nadgradnjo vaše poslovne prisotnosti na družabnih omrežjih. Preko 50 uspešnih primerov, od trgovin, gostinskih lokalov, smučišč, kopališč, javnih osebnosti, medijskih hiš, kinematografov, tv oddaj, prireditev, gledališč, turističnih agencij, pivovarn. V slabem desetletju se je nabralo cel kup odličnih praks.

Kako zgraditi veliko in odzivno skupnost na digitalnih platformah, kakšne vsebine jim ponuditi, kako jih pripeljati pred analogno ali digitalno blagajno? Kako to narediti brez nekaj tisoč evrov vloženih v oglaševanje? Kako reagirati ob negativnih odzivih? Kdaj, kolikokrat in predvsem kaj objavljati? To so zgolj iztočnice - odgovori vas čakajo 22. junija na Brezovici pri Ljubljani (poslovna hiša Unija).

>>> prijavite se tukaj <<<

Vesel bom, če se še zadnjič srečamo. In na koncu, ne čisto nepomembno. Skoraj vedno se pojavi vprašanje popustov. Vem, v takšni družbi smo, da poizkušamo izpogajati čim nižjo ceno kotizacije. No, sam nikoli ne nižam lastne cene. Ker sam sebi pač ne morem nižati vrednosti. A imam nekaj boljšega. Vsak deseti prijavljeni bo imel kotizacijo popolnoma BREZPLAČNO. Lahko ste to vi, le prijaviti se morate.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1