Leo Oblak (Radio 1)

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kako je je uspela vrnitev "izbrisanih"

20. 04. 2011



Največja Facebook stran v slovenščini je pred dnevi misteriozno izginila. Kaj se je dogajalo v zaodrju, kakšen je bil glavni vzrok začasnega izbrisa in kako je Radiu 1 uspelo stran vrniti nazaj?

Leo Oblak, direktor Radia 1 je poleg aktualne drame z izbrisom skoraj 100.000 njihovih uporabnikov pokomentiral tudi prihodnost družabnih medijev, vključevanje velikih podjetij v Facebook zgodbo, usode tradicionalnih medijev, cene oglaševanja in ali bo pretirana komercializacija uničila osnovno poslanstvo Facebooka - druženje. Obljubil je tudi, da bodo v bodoče bolj previdni z izvedbo nagradnih akcij, saj jih je začasni izbris dodobra šokiral.

Link na članek o izbrisu Facebook strani Radia 1

Vsebina video intervjuja: med YouTube vprašanji in odgovori se lahko sprehajate na dva načina, lahko posnetke preskakujete ali pa se med njimi sprehajate če imate vklopljen prikaz playliste

  1. Kdaj se je začela pisati FB zgodba Radia 1
  2. In kdaj se je Facebook začelo jemati kot resno orodje promocije?
  3. Kakšne vsebine objavljate na vaši Facebook strani?
  4. Katera FB vsebina ima rekord po ogledih in komentarjih?
  5. Kako animirate komuno FB uporabnikov Radia 1?
  6. Se da bazo uporabnikov na FB strani že dodatno tržiti radijskim klientom?
  7. Kakšnega ranga so številke za oglaševanje na FB strani v primerjav s ostalimi mediji?
  8. Komentar na očitke, da Radio 1 nima Facebook ampak spambook?
  9. Zakaj je FB stran R1 izginila, kaj se je dogajalo vmes in kako ste jo vrnili?
  10. Ne bo pretirana komercializacija uničila osnovno poslanstvo Faceboka - druženja?
  11. Bodo tradicionalni mediji, kot je radio zaradi novih medijev izumrli?
  12. Se je žur na družabnih omrežjih komaj začel ali je že na vrhuncu?


Follow Me on Pinterest

Hvala za spremljanje kratkih video zgodb o Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če pa tudi vi razmišljate o nastopu na enem od družabnih omrežjih me kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za nastop na družabnih omrežjih, produkcijo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook, Twitter ali Instagram skupnosti. Z veseljem pa lahko gremo samo na kavo :)








1

1