Koliko klikov je bilo na vašo objavo?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Facebook vedno bolj izpopolnjuje svoj mobilni app za administratorje FB strani

05. 03. 2013



Na vaši Facebook strani ste objavili povezavo. Vas zanima koliko ljudi je resnično kliknilo na link? Facebookova mobilna aplikacija Pages Manager nam omogoča, da to preverimo takoj. In ne samo to!

No, zadnji stavek se resda bere kot bi ga slišali pri TV prodaji, a telefonska FB aplikacija za administratorje, ki bi radi tudi preko mobilca ostali v stiku s stranjo in vašimi pristaši je vedno bolj izpopolnjena. Zadnja inačica (tako za Android kot iOS) nam prikaže podatke, ki jih boste v desktop inačici zaman iskali. Oz. jih boste našli šele, ko se boste res potopili v podatke. In počakajte, to še ni vse: kar je najboljše - ta podatek je takoj pri roki. No, bodi dovolj sloganov iz tv prodaj ;)

Recimo, da nas zanima koliko ljudi je v resnici kliknilo na povezavo, ki smo jo objavili na naši FB strani. Poglejmo kaj pravijo insighti na mobilni inačici Pages Managerja.

Na prvem zaslonu se nam prikaže organski doseg objave, viralnost in številka insightov v primeru, če bi bila objava še dodatno sponzorirana (kar lahko uredimo tudi preko Pages Managerja)

Ko "zaslajdamo" na naslednje okno pa se nam razkrije iskani podatek - na povezavo pri objavi je kliknilo 151 uporabnikov, zabeleženih pa je še 135 ostalih klikov (recimo da so kliknili na komentar ali na "všeč mi je")

Zadnje okno pa nam razkrije podatek koliko interakcij (število komenatarjev, lajkov in delitev) je zabeležila posamezna objava.

Zanimivo je, da če imamo željo po podatku koliko ljudi je dejansko kliknilo na povezavo v vaši FB objavi lahko to sicer preverimo v "desktop" insightih same FB strani a je pot do tja dosti daljša. Poglobiti se moramo globoko v statistiko strani, kar je zelo zamudno.

Seveda pa še vedno lahko uporabimo bit.ly povezavo do linka, a v tem primeru reskiramo kakšen klik manj, saj običajni FB uporabniki zelo neradi klikajo na povezave, ki jih ne poznajo oz. ne vidijo takoj kam vodijo.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1