Kako na Facebooku skomunicirati kartico ugodnosti?
04. 09. 2012
Če boš prvi sejal boš tudi prvi žel! Star pregovor, ki ne drži vedno. Klub KD plus je začel svoj nastop na Facebooku že na začetku leta 2009, kar je za družabna omrežja že skoraj obdobje pradavnine, ko je še s polnimi pluči dihal dinozaver MySpace
Klub KD Plus omogoča svojim članom nešteto ugodnosti, vse kar je potrebno storiti je izpolniti prijavnico in že lahko izkoriščate odstotke popustov. Ok, to je ja enostavno! Ljudje se bodo dandanes zagotovo tepli za vsak prihranjen cent. Na prvi pogled morda res. A strategija pojavljanja na Facebooku je zgodba zase. Kaj vsak dan objavljati, da ljudem ne boste naporni. Kako zgraditi bazo odzivnih privržencev? In kaj z njimi početi, da bodo pripeljali še nove?
Preverimo kaj so v dobrih treh letih in pol naredili pri Klub KD Plus:
Link: www.facebook.com/klubkdplus
Zid: Objave so redne, vsaj ena na dan, občasno več. Morda so zadnje dni morda celo preredne, v enem dnevu sem jih naštel tudi 6. Idealne številke objav ni, vse je odvisno od vsebine. In če vsebina postov uporabnikom ne bo povšeči lahko hitro pristanete med nezaželjenimi. So vse vaše objave res vse tako kvalitetne, da si lahko privoščite takšno frekvenco? Morda ne bi bilo napak nekoliko umiriti konje ;)
Ocena:
Interakcije: Verjetno jih ni toliko kot bi si jih želeli upravljalci strani. Talking about faktor je nizek, večji feedback doživijo le redke objave. Bojim se, da je Edge rang strani nizek ter da bo zaspane uporabnike težko zbuditi. Potrebne bi bile res ekskluzivne in odzivne vsebine, da bi zbudili ves potencial, ki se skriva v bazi. Ste morda naredili analizo kakšno publiko imate, na kaj se najbolj odzivajo, kaj bi jih zanimalo. Zakaj jih ne bi kar povprašali?
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: zadovoljivo, a nič posebnega. Naslovna slika je simpatična, a uporabniku Facebooka, ki je slučajno padel na stran ne nudi dovolj informacij. Brez dodatnega brskanja ne ve zakaj gre, niti nima nobenega motiva, da bi se vam pridružil. Tudi profilna slika ne nudi nobene oprijemljive zgodbe.Predlog: naslovno grafiko menjujte tedensko in jo uporabite za predstavitev ugodnosti, ki jih nudi vaše članstvo. Slike hotelov, predstav, izdelkov, avtomobilov, restavracij ... ki so ceneje dostopni in vabljiv predstavitveni tekst lahko naredi čudeže. Mimogrede, med zavihki pogrešam možnost online izpolnitve pristopne izjave.
Ocena:
Uporabniki: preko poletja se je baza privržencev vzdignila za 150 novih "pluskarjev". Je to veliko? Nekaj je, a rekord poletja to gotovo ni. Ste že poslali mailing vsem članov kluba, naj se vam pridružijo tudi na Facebooku? Kaj pa kakšna viralna aplikacija ali FB adsi? Nekaj čez 1000 privržencev je lepa cifra, če ste še bolj zeleni na Facebooku, za takšno veteransko stran pa bi se spodobila višja številka.
Ocena:
Splošni vtis: stran ureja nekdo, ki mu je to v veselje. Je vzdrževana, admin je aktiven, sodeluje tudi v komentarjih, vsa vprašanja uporabnikov dobijo svoj odgovor. A baza sledilcev potrebuje dopinško inekcijo, spanja je dovolj. Mimogrede, pogrešam bolj izdelane objave o popustih - besede kot npr. "sprobat" in "20 posto" bolj sodijo na stran kakšne turistične agencije, ki organizira maturanske izlete ;) Bolje se obnesejo velike fotografije atrakcij v vodnem parku, kot samo link na spletno stran kjer je predogled fotografij tako majhen, da samo tisti z viškom domišljije razberejo kaj je na fotki. Vedno imejte v mislih staro pravilo: kaj bi zanimalo mojega uporabnika? Na kaj bo kliknil?
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si