Najboljše prakse na slovenskih družabnih omrežjih
20. 12. 2013
Leto se počasi zaključuje in čas je, da pogledamo pod črto. Kdo se je zapisal med najboljše, kdo je naredil case, ki bi ga veljalo preučiti, analizirati in dati za odličen primer po katerem se velja zgledovati?
Tokrat jaz potrebujem pomoč - vam je letos ostala v spominu kakšna res odlično izpeljana akcija na omrežjih? Ste navdušeni nad komunikacijo na Facebook strani, ste zasledili res viralen/zabaven/duhovit/... FB app? Kaj pa alternativna omrežja? Uspešne Twitter , Foursquare, LinkedIn, YouTube, Instagram, Vine zgodbe, ki so pustile pečat in bi jih veljalo zapisati za zgled ostalim?
Tudi letos sodelujem pri projektu Najboljše spletne prakse 2013 in moj rajon so uspešne poslovne zgodbe na družabnih omrežjih. Kar nekaj odličnih primerov je že zapisanih, nekaj malega pa še manjka. Vsakega primera bom vesel, vsak predlog preučil in če bo izpolnjeval zahtevane kriterije se vam oddolžim s priročnikom v celoti, ki ga boste dobili preko elektronske pošte. Seveda zastonj! Fair deal?
Zapišite uspešno prakso na moj e-mail, ne pozabite dodati še aktivnega linka, če ta ne obstaja več pa vsaj kakšen print screen. Če ste predstavnik podjetja/agencije, ki je naročnik/avtor uspešne spletne prakse pa bom še posebej vesel kakšne bolj poglobljene analize vašega dela. Časa je bore malo, saj bo priročnik izšel takoj po božičnih praznikih.
Poleg spletnega komuniciranja na družabnih omrežjih boste v priročniku našli samo najboljše primere:
- kako na spletni strani predstaviti vaše podjetje, da bo to prispevalo k ugledu in zaupanju javnosti;
- kako na spletni strani najbolje predstaviti izdelek in ga prodati;
- kako zasnovati vstopno stran, da bodo obiskovalci takoj vedeli, kaj ponujate in zakaj ste najboljši ter z vami stopili v stik;
- kako obiskovalce spletne strani prepričati, da vam pustijo elektronski naslov;
Priročnik ob izšel v Pdf obliki, obsegal bo preko 150 strani in vseboval preko 250 primerov dobrih praks s spletnimi povezavami do njih ter preko 200 komentarji in priporočili.
Priročnik bo izšel 24. decembra 2013. Cena: 79,00 + DDV
Aha, še zelo pomembna podrobnost! On naročilu priročnika Najboljše spletne prakse 2013 takoj dobite še lanski priročnik - Najboljše spletne prakse 2012.
Hvala za pomoč!
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si