Kako dodati novega admina dogodka

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Dodatna miška vedno prav pride

31. 01. 2011



Velikokrat se zgodi, da je potrebno dodati še enega administratorja dogodka, ki smo ga naredili na Facebooku. Vse skupaj je zelo preprosto.

Včasih je nujno, da nam pri organizaciji dogodka pomaga še kdo, ki ni administrator strani, s katero smo odprli dogodek. Morda smo dogodek naredili celo iz zasebnega profila,  in šele nato spoznali, da ne bi radi razkrili svojega gesla samo zato, da bo nekdo lahko administriral event. Kljub temu, da je ta kategorija zadnje čase bolj neuporabna (zaradi nedelovanja vabil) pa občasno še vedno pride prav. Seveda pa kreator dogodka še vedno ostane admin na strani eventa. V čem je torej trik dodajanja novega skrbnika?

Željeni admin mora najprej potrditi prihod na dogodek. Ko je med "potrjenimi" kliknemo na prikaz gostov

Izberemo bodočega admina in ga potrdimo

In voila - imamo novega skrbnika dogodka. Mi pa lahko brez slabe vesti ugasnemo računalnik.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1