Izkoristite potencial družabnih omrežij

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Prelevite se v FB poročevalca s terena

30. 11. 2010



Vsaka FB stran ima možnost tudi mobilnega uploada, ko lahko od kjerkoli naložite fotografijo ali video. Tovrstne objave prinašajo največ interakcij vaših uporabnikov, ker enostavno delujejo najbolj "natur". Kot neke vrste necenzurirana informacija, ki je objavljena ekskluzivno samo za vaše FB frende.

Tu res pride v poštev definicija "vsebina je bolj pomembna kot tehnika", kajti bolj kot je fotka ali filmček meglen, bolje je ;) Se bere nekoliko nenavadno, sploh za tiste, ki ste vajeni novinarske preciznosti. A na Facebooku veljajo druga pravila. Na družabnih omrežjih informacije podajamo tako, kot bi jih zaupali prijatelju, ne tako kot bi jih prebrali v časopisu.

In prav takšen mora biti vaš raport s terena. Neposreden, brez pretirane doze teksta. Ta naj vsebuje samo call to action oz. razlog zakaj ga mora uporabnik videti in hiter opis fotografije oz. videa.

Prelevite se v FB poročevalca s terena. Ste dobili novo zanimivo robo v skladišče, lahko je v vašem podjetju ravno rojstnodnevna zabava in ste slavljencu priredili zabavo presenečenja, morda ste del terenske ekipe, ki je ravnokar obtičala v prometnem zamašku, ste lastnik športne trgovine in ravnokar ste posneli filmček, ko je padel pomembnen gol ipd. Male zgodbe delajo čudeže, če jih pravilno in pravočasno lansiramo. Vašemu uporabniku dajejo vtis, da jih spuščate v zaodrje uradnega dogajanja. In radi imajo ta backstage pass, ker ni namenjen vsem. Neposrednost uploada pa jim daje občutek, da so res na tekočem z dogajanjem.

Če niste ravno ponosni lastnik zadnjega dragega krika pametnih telefonov (Apple oz. Android), ki imajo vse skupaj še bolj poenostavljeno, lahko vse opravite tudi z vašim običajnim mobilcem, če le ima integriran fotoaparat. Vse, kar morate vedeti, je naslov posebnega fb maila, ki je namenjen ažuriranju vaše fb strani preko mobilnikov. Kako do njega?

Odprite vašo nadzorno ploščo (edit page/uredi stran) in preverite mobilne nastavitve (mobile/mobilno). Tam boste našli vaš fb mail naslov, ki je namenjen ažuriranju vaše fb strani preko e pošte.

Kako izgleda vse skupaj v praksi? Čisto enostavno. Fotkate (ali posnamete) objekt, vsebino odprete kot mail (deluje tudi preko MMS), kot naslovnika dodate vaš fb mail naslov, v subject pa dodate tekst, ki bi radi da se pojavi ob sliki. In pritisnete send ;)

Čez nekaj sekund se bo vaš mail v obliki posta pojavil na vaši FB strani.

Preverite tipičen primer, ki je bil narejen preko mobilnega telefona in je sprožil burne reakcije ravno zaradi "naravnega" poročanja.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1