Največje geolokacijsko omrežje je močno nadgradilo svoj poslovni del
26. 07. 2012
Pred časom je 4sq veljal za omrežje geekov, ki so se pridno fočkali na lokacije, puščali namige ostalim, nabirale točke in tekmovali za župansko funkcijo. A iz zabavne aplikacije za uporabnike postaja to omrežje vedno večja stvar tudi za posel.
Malo pred poletjem so močno prenovili uporabniški vmesnik in omrežje je postalo bolj družabno. Uporabniki smo dobili pravi news feed, kjer se nam izpisujejo lokacije, kjer se nahajajo naši prijatelji, njihovi komentarji, slike lokacij ter rdeči oz. strti srčki glede na vtis, ki ga je uporabnik dobil na lokaciji. Bolj izpostavljena so tudi priporočila lokacij vaših prijateljev. Nimam uradnega podatka, a občutek imam, da je od te spremembe omrežje prav zaživelo.
In pred nekaj dnevi so pri Foursquare-u nadgradili tudi poslovni del. Že prej so upravljalci lokacij lahko prirejali "speciale", torej akcije, ki uporabnikom prinašajo ekstra dobrote (popuste ob obiskih, nagrajevanje županov, itd) a sedaj lahko lokacije tudi komunicirajo. Objavljajo vsebine, slike, poste, akcije. Foursquare jih imenuje "local updates". Zveni znano? Da, tako kot na Facebookovih straneh.
Poglejmo bolj podrobno:
Najprej morate lokacijo svojega lokala, trgovine, podjetja,... posvojiti. Lokacijo claimate tukaj . Ko uredite birokracijo lastništva (včasih se vse skupaj zna zavleči) ste pripravljeni za akcijo. Na Foursquare se ne logirate več (kot samo) uporabnik, ampak kot page. Če ste lastnik več lokacij lahko med njimi enostavno preklapljate (podoben sistem kot med FB stranmi).
Objavite lahko enostavno sporočilo o akciji, novosti na vaši lokaciji. Priporočljivo je seveda da dodate tudi kakšno sliko. Sistem objavljanja je enostaven. Spodaj lahko objavo povežete tudi s FB stranjo ali TW računom. Pozor, pri besedilu ste omejeni na 160 znakov.
In voila, objava je narejena. Objava je vidna na newsfeedu vseh, ki so polajkali lokacijo (pritisnili srček), vsem ki se pogosto "čekinajo" na vaši lokaciji in tistim, ki se bodo v kratkem čekinali na vašo lokacijo. Seveda je update viden tudi na 4sq strani vaše lokacije.
Zanimiva je tudi povezava objave med 4sq in FB stranjo. Objava izgleda takole. Takisto lahko naredimo kombinacijo objave tudi na vašem Twitter računu.
Dragi community magerji, očitno še več dela in tudi zabave za nas. Zaenkrat je funkcionalnost in odziv še bolj v povojih, a na lokacijah kjer se je že prej zbiralo in logiralo veliko ljudi (zato je primer narejen na 4sq strani BTC Citya ki beleži že skoraj 2.200 čekinov) bo ta novost lahko imela dober feedback.
Zanima me vaše mnenje? Hodi 4sq preveč v zelje Facebooku?
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si