Temu se reče prava akcija
12. 07. 2013
Vse skupaj je na prvi pogled zelo enostavno, oni se borijo, admini pišejo, mi beremo. Če je vsebina ok, če pisci obvladajo medij rezultat ne more izostati.
O borilnih športih ne vem veliko, to priznam. Za mano je samo nekaj let kareteja v osnovni šoli, kamor so me vpisali starši, da sem imel končno mir pred sošolci, ki jim je bil zabaven moj priimek. Načeloma poročila iz borb spregledam, športne strani že tako samo bolj prelistam. A me je današnja analiza kar posrkala notri. Očitno imajo te borbe res nekaj tistega adrenalina, ki publiko spravi na noge.
Preverimo kako je ekipa portala www.fightfan.si uspela udarce, pot in kri prenesti na Facebook.
Link: www.facebook.com/Fightfansi
Timeline: časovnica je pestra, komentarji borb, povezave do člankov na portalu, fotogalerije, video klipi, vprašanja za fane. Tako kot mora biti. Morda bi lahko bila edino frekvenca objav malo večja. A če vsebine ni, je bolje biti tiho, kot udarjati v prazno.
Ocena:
Interakcije: večinoma odlične, na fotografije je pričakovano največji odziv, na posredovane linke in video klipe nekoliko manj. A stran je odzivna, uporabniki sodelujejo v vsebinah, debata se razvija. Če bi uporabnike s CTA (call to action) še večkrat pozvali k interakciji bi dosegli še večji učinek.
Ocena:
Uporabniki: stran je stara šele slabe tri tedne in ima že skoraj 500 sledilcev. Odličen rezultat. Očitno je, da administratorji vedo kaj delajo in poznajo svoj avditorij in vsebine, ki jih zanimajo. Facebook je lahko odličen napotitelj za povečanje obiska spletnega portala. Prepričan sem, da se bo številka samo še strmo vzpenjala, sploh če boste preko nagradne aplikacije vašim fanom ponudili možnost, da pridejo do brezplačnih vstopnic za borbe.
Grafična podoba in zavihki: odlična kombinacija profilne in naslovne slike. Bravo! Ostalih zavihkov razen YouTube kanala ne vidim. Morda ta trenutek še niso potrebni, a v bodoče bi veljalo razmisliti v tej smeri.
Ocena:
Splošni vtis: za realno oceno je stran še premlada. Pomembno je , da entuziazem ne popusti prehitro, da zagona ne zmanjka. Prvi rezultati so že vidni, verjetno velja tudi premisliti o globalni komunikaciji vsebin. Zagotovo ljubiteljev akcije ne manjka nikjer na svetu.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si