Kaj to pomeni za nagradne igre?
21. 08. 2014
Večina podjetij je za povečanje baze sledilcev na Facebooku uporabljala nagradne igre. 5. novembra 2014 se bo to končalo. Od uporabnika ne boste več smeli zahtevati, da povšečka vašo stran, če hoče sodelovati v igri za nagrado.
Ne gre za šalo. Gre za nova Facebookova pravila, objavljena pred dnevi, čisto neopazno med ostalimi novostmi (klik). Nekaj manj kot mesec in pol časa imate, da svojo strategijo pridobivanja novih FB fanov spremenite. Kajti klasičen pristop: dajmo za nagrado nov telefon/laptop/avto/počitnice in ljudje bodo prišli v hordah in postali fani ne bo več dolgo deloval.
Je to dobra ali slaba novica. Verjetno vas bo večina novo Facebookovo potezo razglasila za slabo. Jaz pa jo bom za dobro. Zakaj?
Fani, ki ste jih dobili preko nagradnih iger običajno niso prišli k vam zaradi vaše blagovne znamke, podjetja oz. storitve. Prišli so po nagrado! In ko je enkrat nagradna akcija končana, nagrade podeljene se zgodba običajno zaključi. Interakcije uporabnikov se občutno zmanjšajo (saj so novi uporabniki prišli predvsem zaradi nagrade), motiva za komunikacijo z vami več ni, vaša nova sporočila bodo ignorirana. Počasi pa bo Facebookov algoritem prikazovanja vsebin na newsfeedu poskrbel, da bodo vaše nove objave izginile iz njihovega vidnega polja.
Novi sledilci bodo pritisnili svoj "like" ker bodo navdušeni nad vašim izdelkom, storitvijo, blagovno znamko, podjetjem, organizacijo. Ker jih zanima vaše početje, ker bi radi izvedeli več, ker vas podpirajo, ker bi radi še več informacij o vas, ker bi radi ostali v stiku. In takšni FB fani so najboljši saj tudi nakupni trenutek ni več daleč.
Kar pa se tiče nagradnih iger po novem - seveda boste lahko še vedno naredili zabavno, viralno, odzivno, kreativno FB aplikacijo. Le da bo tokrat vaš glavni fokus uporabnikov elektronski naslov. In roko na srce - vaša Facebook stran je postavljena na najetem zemljišču Marka Zuckerberga. To pomeni, da vam lahko kadarkoli prekine najemno pogodbo in vsa vaša baza Facebook fanov lahko izpuhti v zrak. Elektronski naslovi pa so vaši, v vaši excel tabeli do katere nima dostopa niti Facebookov šef ;)
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si