Facebook (spet) spreminja pravila

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Na FB res nikoli ni dolgčas

26. 08. 2014



Facebookov algoritem prikazovanja vsebin na newsfeedu se neprestano spreminja. Vi pa bi radi imeli čim več klikov na spletno stran. Nekdaj so se najbolje obnesle objave velikih fotografij kjer ste v opis fotke dodali še aktivno povezavo. No, nič več ;)

 

Zaradi zlorab sistema v smislu "klikni, da boš izvedel kaj šokantnega se je zgodilo moškemu, ki ga je žena zalotila v postelji z drugo", link pa je mnogokrat peljal čisto nekam drugam se pravila spreminjajo. Zaradi tega bodo nastradala čisto običajne, nedolžne objave, ki z zlorabami nimajo nič skupnega.

primer tipične objave s sliko in linkom v spremnem besedilu

 

 

Objava slik z besedilom in aktivno povezavo v tekstu bo imela manjši doseg kot direktna objava povezave, kjer Facebook samodejno izbere prikazno sliko. Torej ravno obratno kot smo bili navajeni do sedaj.  Do tega trenutka so namreč objave linkov iz drugih spletnih strani bile najmanj vidne, če ste jih objavili direktno (torej brez dodatne velike slike)

primer objave linka s samodejno postavitvijo predogleda

 

Če strnem v en stavek: fotka in link ne bo več OK, direktni link s samodejnim predogledom povezave bo bolj OK.

In vaše mnenje? Bo nov algoritem res prinesel manj zlorab ali se bomo morali enostavno še bolj potruditi, da bomo prišli do klikov uporabnikov Facebooka. Po moji teoriji bo veljalo predvsem slednje.

Še uradni FB razglas novih sprememb. Klik



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1