Ne v nogometu, v kvaliteti uradnih reprezentančnih Facebook strani
13. 06. 2014
Vas zanima kako dobri ste na Facebook igrišču v primerjavi z vašo konkurenco? Ni vam več potrebno neprestano špegati na statistiko ostalih strani. Podatke in grafe lahko dobite v nekaj sekundah. In slika zmagovalcev lahko hitro postane drugačna.
Število fanov je pomembna, a še zdaleč ni edina številka, ki bi določila uspešnost vašega nastopa na Facebooku. Še veliko faktorjev je pomembnih za resnično odzivno in aktivno Facebook stran. In če vas matra firbec kako dobri ste v primerjavi z ostalimi vam za hitri pregled priporočam analitični portal Fanpage karma.
Ker se je včeraj ravno začelo svetovno nogometno prvenstvo, sem primerjal uradni reprezentačni Facebook strani Brazilije in Hrvaške. In rezultat je nekoliko drugačen kot je bil v Sao Paulu. Meritve sem naredil takoj po koncu uvodne tekme svetovnega nogometnega prvenstva.
Kljub temu, da je številka fanov in njihova rast neprimerno višja na FB strani Brazilije, imajo Hrvati zelo aktivne fane, njihovi administratorji pa tudi vestno odgovarjajo na vprašanja. Tudi postov najdemo mnogo več na hrvaški strani, Brazilci objavljajo mnogo manj. Če torej štejemo točke (gole) za vsako kategorijo je to zmaga Hrvaške. Vsaj na Facebooku ;)
Tudi tipi objav se razlikujejo. Na brazilski strani boste našli zgolj slike in video posnetke, Hrvati pa imajo dosti bolj pestre vsebine. V veliki večini objavljajo povezave na spletno stran, veliko slik, nekaj tekstovnih statusov, občasno pa objavijo tudi kakšen video posnetek.
Zanimiva je tudi statistika objavljanja po dnevih. Administratorji iz Brazilije objavljajo predvsem ob delavnikih, Hrvati pa so najbolj aktivni ob sredah in sobotah.
Frekvenca objav je na obeh straneh velika, Hrvatski nogometni savez je celo blizu meje, da njeni posti postanejo "spemerska". A glede na veliko evforijo pri naših sosedih pred prvenstvom je velika številka objav kar pričakovana.
Zanimiv je tudi prikaz najbolj pogostih besed in odziv fanov na njih. Beseda "Hrvatska" se pri naših sosedih pričakovano pojavlja največkrat a je najmanj odzivna. Na brazilski strani pa se največkrat pojavlja beseda "compartilhe" kar v portugalskem jeziku pomeni "posreduj" in je seveda tudi temu primerno odzivna.
Zgornji graf pa prikazuje naraščanje števila fanov. Pri Hrvaški se številka komajda vzdiguje, pri Brazilcih pa se število fanov vzdiguje hitreje. A glede na velikost države in njihovo popularnost je to kar pričakovano.
Fanpage karma vam ko se registrirate v prvih 14 dneh ponuja še celo paleto analitičnih orodij za Facebook, Twitter in Youtube. Od monitoringa vsebin, ključnih besed, insightov, benchmarkinga..... Edina slabost je, da orodje po 14 dneh postane plačljivo. In številke se začno pri 49.90 € na mesec. Torej dobro izkoristite prva dva tedna. Potem ostane brezplačna le osnovna analitika. A še vedno lahko primerjate različne FB strani in hitro dobite sliko kako dobri so vaši igralci na Facebook zelenici ;)
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si