Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.
Marketing, psihologija medosebnih odnosov in afiniteta do lepote. Tri ključna področja, ki me v življenju najbolj privlačijo in določajo. Želje po raziskovanju, analiziranju ter organiziranju, jim tesno sledijo.
Marketingu sem zapisana od leta 1998, njegov okus pa je bil tako različen, kot so bile različne moje izkušnje. Planiranju oglasnega prostora in sodelovanju z oglaševalskimi agencijami je sledilo navdušujoče obdobje načrtovanja internega komuniciranja, urejanja spletne strani in urednikovanje internega tedenskega e-zina Insajder. Tudi skrbi za dovolj promocije v medijih sem bila deležna. Eden večjih izzivov je bilo vodenje projekta razvoja direktorskega operacijskega sistema, sistema, ki zagotavlja informacije, potrebne za pomoč pri odločanju. Nekje vmes se je pojavila močna želja po študiju managementa, s poudarkom na socioloških in psiholoških temah za managerje. Tako je minilo moje desetletje na radiu Hit.
Sledila je izkušnja, ki ji pravim, biti na drugi strani. Trženje. Povem vam - nočna mora, čeprav so trdili, da sem dobra! Zakaj sem šla? Ker me izjemno privlačijo revije o lepoti in modi. Mislila sem, da bom na ta način okusila del tega sveta. Najprej kot vodja trženja licenčne revije Joy, nato kot vodja prodaje slovenskih edicij dunajske založniške hiše Ahead media. Recesija, rezanje oglaševalskih budžetov in upadanje zanimanja za oglaševanje v tisku, predvsem pa globoko nezadovoljstvo z delom, so rezultirali v odločitev, grem!
Z Matejem sva že nekaj časa ponovno poslovno povezana. Če ste brali njegovo predstavitev, potem pravilno sklepate, da sva bila sodelavca že na radiu Hit. Dobro se dopolnjujeva. Kjer manjka meni, je odličen on. Matej razmišlja vsebinsko kreativno, jaz poslovno kreativno. Zaradi medijske kilometrine se zavedava kako pomemben je avditorij, ki ga nagovarjaš in predvsem, kako ga nagovoriti. Dobro se znava poistovetiti z naročnikovimi potrebami.
Zapisana sem virtualnemu svetu družbnih medijev in omrežij, res je. Iskreno povedano - slednje me je dolgo spravljalo v obup. Second Life omrežju se se ogibala na daleč, nato sem pred tremi leti odprla svoj profil na Facebooku. Groza, sem si mislila. Koliko podatkov, informacij, ki me ne zanimajo, počutila sem se izgubljeno. Tri mesece sem potrebovala, da sem se privadila na novo okolje in se odločila, kako naj se obnašam.
Zato vas razumem, da je situacija včasih lahko videti kaotično, da ne veste kam bi zavili, po kateri cesti se peljali, da bi prišli do cilja. Razumljivo! Ko pa so na vaši poti edina stalnica spremembe. Vendar naj vas to ne odvrne od udejstvovanja. Družabna omrežja nudijo poslovnim uporabnikom veliko potenciala. Na vas je, ali ste ga pripravljeni izkoristiti in obrniti v svoj prid.
Kraja identite na Instagramu
Bi radi brezplačno dobili nove Ray Ban očala, par Nike športnih copat, bon drogerije DM v vrednosti 60 €, letalsko vozovnico United Airlines? Začnite nas slediti na Instagramu! In začnite verjeti v Božička ;)
1
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si